Goodreads ve 1000 Kitap Uygulamaları Seç Beğen Al



Merhabalar,

Okuyan mı gezen mi çok bilir sorusu hep sorulmuştur. Gezen de okuyanda bilir, ikisinin de bildiği ve gördüğü detaylar farklı olabilir ama okumak da gezmek de insanı güzelleştir, bilgisini, görgüsünü ve ufkunu açar. 

Okuyup da okuduğunun idrakine varamayan insanın da vay haline. İnsanlık için de ilk emir Oku diyerek başlamadı mı? Bugün sizlere daha önce bahsettiğim ZincirKırma programımıza dâhil edeceğimiz okuma challengemiz için kolay takip yapıp incelemelerde bulunabileceğimiz aynı zamanda okuduğumuz kitaplardan alıntı yapıp diğer okuyucular ile paylaşabileceğimiz iki uygulamadan bahsedeceğim.  Birisi uluslararası olan bir uygulama Goodreads diğeri yerli ve milli 1000Kitap. Bu iki uygulamayı da kullanıyorum ve çok memnunum. Okuduğum, okuyacağım ve hâlihazırda okumak istediğim kitapların listesini bu platformlarda tutuyorum. Hem onları okudukça bir motivasyon kaynağı oluyor hem de elimde doğru düzgün bir listem oluyor, arkaya dönüp baktığım zaman. Zinciri Kırma programımıza uymak için kitaplarımı bu platformlardan seçiyorum her seferinde günde 30 dakika olmak üzere kitap okuyorum. Diğer bir sevdiğim özellik bu uygulamalara ait, diğer okuyucular okuduğum kitap hakkında neler söylemişler hepsini görebiliyorum. Gerçekten ufuk açmada çok faydalı bir durum bu, bir de sizin okurken fark edemediğiniz, farklı açılardan anlatılan duruma yaklaşan insanların incelemeleri de çok faydalı oluyor. Ben de okuduğum kitapların kendimce -kader olarak- blogumda paylaşmaya çalışıyorum. Tüm incelemelerime şuradan ulaşabilirsiniz. Ayrıca aşağıda her iki uygulama içinde hesaplarımı veriyorum belki birbirimizi takip eder ve paylaşımlarda da bulunabiliriz, ne dersiniz?

Okuduğunu idrak eden ve öğrendiği ile insanlığa ve kendisine faydalı insan olabilmek adına okuyalım ve başkalarının okumasına vesile olalım. Zorlayalım kendimizi, yapalım bir Don’t Break the Chain, ne kaybederiz? Haydi rastgele.

Mustafadiyorki Hesapları:




Post a Comment

2 yorum:

  1. Keşke önce Türkçe imlâ kurallarını öğrenseydiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Varolan eksiklikleri düzelteyim, yardımcı olursanız sevinirim.
      Teşekkür ederim.

      Sil

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Sitedeki tüm konular kaynak gösterildiği takdirde paylaşılabilir. Blogger tarafından desteklenmektedir.