Bugün sizlere interaktif bir pazarlama örneğinden bahsedeceğim. Macaristan’daki
bir reklam firması olan Laboratory Group dünyaca ünlü Macar asıllı
Amerikan yönetmen Michael Curtiz’in “Curtiz” filminin galası için
interaktif bir pazarlama yöntemini kullandı. Şehrin kalabalık yerine koyulan billboard
tarzı bir ekranda Curtiz insanlar ile konuşarak yeni filminden bahsetti. İzleyici
ile Yönetmeni buluşturan bu tanıtım ciddi manada bir farkındalık oluşturmuştur
diye düşünüyorum. Aşağıdaki videoyu izleyerek nasıl olduğunu görebilirsiniz.
Acaba bu ülkemizde belediye başkanlarının kullandığı halka ulaşmada bir araç
olarak kullanılsa nasıl olur acaba? Düşünelim…
Bu arada Michael Curtiz kimmiş demiş olabilirsiniz. Şu meşhuur
Casablanca filmi var ya, ha işte onun da Yönetmeni. Daha fazla bilgi istersen
de internetten bir araştırıver bir zahmet.
Hadi Yeni fikirlerde bulaşmak üzere…
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder