Rahatsız Eden ve Düşündüren Reklamlar


Bazı zamanlarda bir görüntü birden fazla durumu ifade edebilir. Reklamlardaki tüketiciyi etkileme stratejisi de çoğu kez bu tarzdadır. Yani, az söz ile daha çok veriyi tüketiciye sunmaktır. Mesaj içeren reklamlar, tahrik edici reklamlar,  öz değerlere sahip çıkan reklamlar… Bu reklamlar tüketiciye çeşitli kanallar vasıtasıyla ulaştırılır. Burada sunduğum reklam afişleri de hem rahatsız eden hem de düşündüren formatta hazırlanmış. Reklam afişlerinin tamamına buradan ulaşabilirsiniz.



Post a Comment

3 yorum:

  1. resimler ürkütücü bir o kadar da akıda kalıcı. reklamlar nasılda bilinç altına işliyorlar insanın...
    benimde reklamlarla ilgili bir yazım var burdan paylaşmak istedim.
    http://herbirenk.blogspot.com/2010/10/beynim-bana-oyun-mu-oynuyor.html

    YanıtlaSil
  2. Yazınızı okudum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Sitedeki tüm konular kaynak gösterildiği takdirde paylaşılabilir. Blogger tarafından desteklenmektedir.