Bazı zamanlarda bir görüntü birden fazla durumu ifade edebilir. Reklamlardaki tüketiciyi etkileme stratejisi de çoğu kez bu tarzdadır. Yani, az söz ile daha çok veriyi tüketiciye sunmaktır. Mesaj içeren reklamlar, tahrik edici reklamlar, öz değerlere sahip çıkan reklamlar… Bu reklamlar tüketiciye çeşitli kanallar vasıtasıyla ulaştırılır. Burada sunduğum reklam afişleri de hem rahatsız eden hem de düşündüren formatta hazırlanmış. Reklam afişlerinin tamamına buradan ulaşabilirsiniz.
tüketici
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Sitedeki tüm konular kaynak gösterildiği takdirde paylaşılabilir. Blogger tarafından desteklenmektedir.
resimler ürkütücü bir o kadar da akıda kalıcı. reklamlar nasılda bilinç altına işliyorlar insanın...
YanıtlaSilbenimde reklamlarla ilgili bir yazım var burdan paylaşmak istedim.
http://herbirenk.blogspot.com/2010/10/beynim-bana-oyun-mu-oynuyor.html
Yazınızı okudum. Teşekkürler.
YanıtlaSilben teşekkür ederim.
YanıtlaSil