Merhabalar

Blog kullanıcıları arasındaki yerimi şu an itibariyle almış bulunmaktayım. Öncelikle birkaç hususu belirtmek isterim. Herhangi bir limanda demirlenmiş gemim bulunmamaktadır. Facebook, Friendfeed vs. oluşumlarda adıma açılan bir hesap varsa bilin ki ben o değilim. Tek limanım burası, bir de Twitter’a komşu oluyorum zaman zaman. Belki ilerleyen günlerde farklı limanlara demir atabilirim. Bu kısa açıklamadan sonra gelelim banaaa ;)
Nerede, ne zaman, nasıl bir ortamda doğdum, yürüdüm, koştum, büyüdüm gibi soruları cevapsız bırakıyorum. İstanbul’da kendi halinde yaşamını sürdüren bir kişilik olarak karşınızdayım. Yerine göre arkadaş canlısı, yerine göre otokratik bir birey, yerine göre deruni düşünen bir adem, yerine göre de kendince takılan bir fani.
Bu blogun içeriğinde bazen arkadaşlarımla paylaştıklarımdan, bazen seyahatlerimden “O AN”lar, bazen ilgimi çeken Sizin de ilginizi çekeceğini düşündüğüm heberler, ilanlar, ekler vs, bezen hoşuma giden bir hikâye, bazen sokaktaki bir adamla diyaloglarımdan kesitler, bazen siyasilere yorumlarımı, sorularımı, bazen “Hayat beni neden yoruyorsun” gibi sitemlerimi, bazen eski dostlarıma çağrılarımı “Neredesin yahu? Mutlaka görüşelim.”, bazen kendi kalemimden edebi, edebi olmayan karalamalarımı, bazen de bazılarını… Yani hayatımdan kesitler burada olacak. Ha tabiki bir de “İSTANBUL”. ;)Alıntı yapabilirsiniz şimdiden bu müjdeyi vereyim :)(Müjdeyse müjdeler olsun)

“Bir fincan kahvenin kırk yıllık hatırı vardır” derler. Kimbilir belki de bir fincan kahveyle kırk yıl anacağım dostlar edinirim burada :)

Haydi o zaman Vira vira vira...

Hayata dair olan burada, ben de, kim bilir belki de Senin yorumlarında.

Sevgi ve Muhabbetle…




Mustafa

Post a Comment

2 yorum:

  1. Yeni bir Limana demir atmış bulunmaktayım: Friendfeed. Demir attığım her limanın haberini buradan Sizlere duyuracağım.

    Takipte Kalın :))

    YanıtlaSil
  2. Yeni bir liman daha edindim. Yeni şubemi Facebook'ta açmış bulunmaktayım. Bekliyorum :))

    YanıtlaSil

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Sitedeki tüm konular kaynak gösterildiği takdirde paylaşılabilir. Blogger tarafından desteklenmektedir.